Rzecz o drugim obliczu

Książka i meble, po których wszystkiego można się spodziewać. I kampanie, z których jedna nic nie wnosi, a druga wciąż czeka na odkrycie. O tym, że niczego nie można oceniać na pierwszy rzut oka, przekonuje piątka Natalii Hatalskiej.

Publikacja: 11.04.2015 19:29

Rzecz o drugim obliczu

Foto: Sukces

1. Kampania

He for She to międzynarodowy program na rzecz równouprawnienia prowadzony przez organizację UN Women. Pod koniec ub.r. twarzą kampanii została Emma Watson (Hermiona z filmów o Harrym Potterze), która wygłosiła płomienne przemówienie dotyczące tego, czym naprawdę jest feminizm. Teraz mamy kolejną, oddolną i spontaniczną, odsłonę tej kampanii. Media społecznościowe zalała fala zdjęć mężczyzn ubranych w mini z hasłem: „Jeżeli kobieta, wkładając spódnicę, zaprasza do gwałtu, to ja też zapraszam". Na stronie Heforshe.org można sprawdzić, ilu mężczyzn w Polsce poparło akcję – na razie niespełna 700.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kultura
Nie żyje Ewa Dałkowska. Aktorka miała 78 lat
Kultura
„Rytuał”, czyli tajemnica Karkonoszy. Rozmowa z Wojciechem Chmielarzem
Kultura
Meksyk, śmierć i literatura. Rozmowa z Tomaszem Pindlem
Kultura
Dzień Dziecka w Muzeum Gazowni Warszawskiej
Kultura
Kultura designu w dobie kryzysu klimatycznego