Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.04.2019 06:30 Publikacja: 22.04.2019 19:25
Foto: Fotorzepa/ Piotr Guzik
To ma wpływ na działania polityków i strategów planujących kampanie wyborcze, które zdecydują, kto będzie rządził od jesieni. Obraz przestrzeni medialnej to dominacja telewizji, zwłaszcza u starszych pokoleń.
Z badania wynika, że najważniejszym medium – źródłem informacji o wydarzeniach – pozostaje telewizja. 83 proc. ankietowanych wskazuje, że z niej korzysta. Na dalszym miejscu są jednak portale internetowe (59 proc.) przed radiem i prasą (odpowiednio 48 proc. i 35 proc.). Co ciekawe, media społecznościowe jako źródło wskazuje nadal mniejszość ankietowanych – 26 proc. korzysta z Facebooka i 21 proc. z innych. W badaniu w tej kategorii zostały wymienione takie platformy jak Twitter, Instagram czy Snapchat. Rodzina i znajomi to źródło informacji dla 26 proc. ankietowanych.
Awaria infrastruktury na stacji Warszawa Praga spowodowała poważne zakłócenia w kursowaniu pociągów Szybkiej Kol...
Budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego jest jednym z najbardziej złożonych i ambitnych projektów infrastruktur...
Wojskowy Sąd Okręgowy w Warszawie na wniosek pionu śledczego IPN unieważnił wyrok sądu z 1966 r. w sprawie Jana...
„Czy Pani/Pana zdaniem na Izrael powinny zostać nałożone sankcje w związku z oskarżeniami o zbrodnie wojenne w S...
- Niech pan Karol się tłumaczy - tak Rafał Trzaskowski odpowiedział dziennikarzom, którzy spytali go, czy podda...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas