Kąpiel dopiero po debacie

Telewizyjny pojedynek Dudy i Komorowskiego oglądały miliony Polaków. W wielu miastach spadło w tym czasie... zużycie wody.

Aktualizacja: 20.05.2015 22:00 Publikacja: 20.05.2015 21:06

Kąpiel dopiero po debacie

Foto: AFP

Niedzielną debatę Bronisława Komorowskiego i Andrzeja Dudy w trzech kanałach TVP i dwóch Polsatu śledziło 10,6 mln Polaków. Pojedynek był tak emocjonujący, że na boku zostały telefony. Polacy na później odłożyli także mycie.

Marcin Gruszka, rzecznik sieci Play, w poniedziałek opublikował na Twitterze wykres, na którym widać wyraźny spadek liczby połączeń telefonicznych w jego sieci podczas debaty. Początkowo operator myślał, że to awaria, ale po chwili uświadomiono sobie, że trwa debata. Spadek liczby połączeń zanotowały także inne telekomy.

– W porównaniu z ruchem sprzed tygodnia w czasie debaty liczba połączeń spadła o 20 procent przyznaje Arkadiusz Majewski z Plusa. – Po jej zakończeniu nastąpił jednak znaczny wzrost liczby połączeń.

Podobnie było także w T-Mobile. Po debacie sieć zanotowała o 30 proc. połączeń więcej niż w tym samym czasie w poprzednich tygodniach.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Kraj
Sondaż „Rzeczpospolitej”: Na wojsko trzeba wydawać więcej