W związku z protestem niezależnych mediów przeciwko propozycji podatku od przychodów z reklam, jaki miałby zostać na nie nałożony (protestujące media - w tym "Rzeczpospolita" - opublikowały list otwarty w tej sprawie), zmieniona została ramówka 58 kanałów telewizyjnych, które nadawały jedynie tekst protestu.
Z raportu portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w środę liderem rynku była TVP1 z 15,88 proc. udziału. Na drugim miejscu była TVP2 (15,50 proc.), TVP Info (8,13 proc.) i ATM Rozrywka (2,74 proc.).
Czytaj także: Ile osób oglądało "Wiadomości" TVP 10 lutego?
Duży spadek oglądalności odnotowały stacje, które przez cały dzień emitowały czarne plansze: Polsat (0,27 proc.), TVN (0,26 proc.), TVN24 (0,21 proc.) i Polsat News (0,02 proc.).
0,17 proc. udziału w rynku miała Telewizja Republika, która nie dołączyła do akcji.