Mariusz Składanowski wspomina czasy, gdy jego ojciec rozpoczął pracę jako „prywaciarz" w zakładzie ślusarskim. Była druga połowa lat 80. – Czasem dostawał płatności w bonach towarowych. Strasznie mnie dziwiło, że wszyscy z takim namaszczeniem na nie patrzyli, bo wyglądały raczej jak kupony na szarym papierze. Za to ojciec mojego kolegi pracował na budowie w Niemczech. Dzięki niemu się dowiedziałem, co to znaczy zarabiać w markach. Co roku na gwiazdkę mój kumpel dostawał gigantyczny zestaw klocków, który wcześniej wypatrzył sobie w pewexie. Odwiedziny w domu u kolegi były więc jak misterium, a możliwość zbudowania X Winga z „Gwiezdnych Wojen"? To był kontakt z absolutem – wspomina.
Podobne historie mogłaby opowiedzieć większość dzisiejszych 30-latków. Dlatego Sebastian Leśniak i Mariusz Składanowski, założyciele portalu Pewex.pl, przekonują: – Naszym hasłem przewodnim jest przywoływanie smaków dzieciństwa.
Twórcy Monster Media Group idealnie trafili w gusta. Portal wystartował w połowie czerwca. Po kilku tygodniach miał już ponad 700 tys. unikalnych użytkowników i niemal siedem milionów odsłon, a liczba fanów na Facebooku przekroczyła 367 tys. To nie pierwszy internetowy biznesowy sukces duetu Leśniak – Składanowski. Panowie najwyraźniej mają nosa do nowych technologii. Ich Joemonster.org i Demotywatory.pl cieszą się olbrzymią popularnością.