Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklama Nestle kłamała: Nesquik to nie kakao

Napój kakaowy Nesquik, ze względu na swój skład, nie może być reklamowany jako kakao.

Aktualizacja: 26.03.2015 10:25 Publikacja: 25.03.2015 23:01

Reklama Nestle kłamała: Nesquik to nie kakao

Foto: www.sxc.hu

Tak uznał zespół orzekający Komisji Etyki Reklamy w uchwale z 19 lutego 2015 r. (nr uchwały: ZO 11/15).

- Reklama telewizyjna firmy Nestle Polska, przedstawiająca nową recepturę napoju Nesquik, nadużyła zaufania odbiorców - stwierdził skład orzekający.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Sądy i trybunały
Sprawa immunitetu Małgorzaty Manowskiej spadła z wokandy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Prawo dla Ciebie
"To nie był film erotyczny". Sąd Najwyższy rozstrzygnął skargę Polsatu
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Reklama
Reklama