Reklama Nestle kłamała: Nesquik to nie kakao

Napój kakaowy Nesquik, ze względu na swój skład, nie może być reklamowany jako kakao.

Aktualizacja: 26.03.2015 10:25 Publikacja: 25.03.2015 23:01

Reklama Nestle kłamała: Nesquik to nie kakao

Foto: www.sxc.hu

Tak uznał zespół orzekający Komisji Etyki Reklamy w uchwale z 19 lutego 2015 r. (nr uchwały: ZO 11/15).

- Reklama telewizyjna firmy Nestle Polska, przedstawiająca nową recepturę napoju Nesquik, nadużyła zaufania odbiorców - stwierdził skład orzekający.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sądy i trybunały
Ważna opinia z TSUE ws. neosędziów. Nie spodoba się wielu polskim prawnikom
Sądy i trybunały
Będzie nowa ustawa o Sądzie Najwyższym. Ujawniamy plany reformy
Matura i egzamin ósmoklasisty
Jakie warunki trzeba spełnić, aby zdać maturę 2025?
ZUS
Kolejny pomysł zespołu Brzoski: ZUS rozliczy składki za przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Prawo rodzinne
Resort Bodnara chce dać więcej czasu rozwodnikom. Szykuje zmianę w prawie
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne