Reklama
Rozwiń
Reklama

Biedronka vs. Lidl: klienci muszą znać szczegóły i zasady promocji

Jeśli sklep w SMS-ach zachęca klientów do kupna produktów po cenach korzystniejszych niż u konkurencji, musi wyjaśnić, w jaki sposób dokonał takich wyliczeń - uważają prawnicy komentujący spór na linii Biedronka-Lidl.

Aktualizacja: 22.02.2024 09:54 Publikacja: 07.02.2024 15:21

Biedronka vs. Lidl: klienci muszą znać szczegóły i zasady promocji

Foto: Adobe Stock

Media społecznościowe obiegają screeny SMS-ów, które Biedronka wysłała do swoich klientów, porównując ceny swoich produktów do cen tych dostępnych w Lidlu. Takie działania wzbudziły wątpliwości, zaś skargi na właściciela pierwszej z sieci, czyli Jeronimo Martins Polska płyną już do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

UOKiK analizuje SMSy Biedronki ws. cen Lidla

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo w Polsce
Karol Nawrocki podpisał jedenaście ustaw, zawetował dwie. Czego dotyczą?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
W sądzie i w urzędzie
Małżeństwa jednopłciowe będą uznawane w Polsce? Adwokaci: wyrok TSUE to kamień milowy
Praca, Emerytury i renty
Raport ZUS pokazuje kto choruje najrzadziej. Jest zaskoczenie
Spadki i darowizny
O ważności wydziedziczenia i zachowku. Jak napisać skuteczny testament?
Konsumenci
Sąd Najwyższy: import podrobionych towarów z Chin to nie obrót podróbkami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama