Reklama

Biedronka vs. Lidl: klienci muszą znać szczegóły i zasady promocji

Jeśli sklep w SMS-ach zachęca klientów do kupna produktów po cenach korzystniejszych niż u konkurencji, musi wyjaśnić, w jaki sposób dokonał takich wyliczeń - uważają prawnicy komentujący spór na linii Biedronka-Lidl.

Aktualizacja: 22.02.2024 09:54 Publikacja: 07.02.2024 15:21

Biedronka vs. Lidl: klienci muszą znać szczegóły i zasady promocji

Foto: Adobe Stock

Media społecznościowe obiegają screeny SMS-ów, które Biedronka wysłała do swoich klientów, porównując ceny swoich produktów do cen tych dostępnych w Lidlu. Takie działania wzbudziły wątpliwości, zaś skargi na właściciela pierwszej z sieci, czyli Jeronimo Martins Polska płyną już do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

UOKiK analizuje SMSy Biedronki ws. cen Lidla

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Dobra osobiste
Wypadek na A1. Sąd zdecydował ws. pozwów rodziny Sebastiana M.
Prawo karne
„Szon patrole” to nie zabawa. Prawnicy mówią, co i komu za nie grozi
Podatki
Skarbówka ostrzega uczniów i studentów przed takim „dorabianiem"
Spadki i darowizny
Chciała testament zgodny z prawem ukraińskim, notariusz odmówił. Co orzekł sąd?
Reklama
Reklama