Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.03.2016 07:28 Publikacja: 15.03.2016 07:28
Foto: 123RF
Według badań Komisji Europejskiej konsumenci unijni regularnie są narażeni na nieuczciwe praktyki przedsiębiorców. Okazuje się, że 41 proc. konsumentów w UE jest nękanych telefonami lub e-mailami nakłaniającymi do kupna jakichś produktów. A 30 proc. spotkało się z reklamami wprowadzającymi w błąd.
Z badań KE, o których informuje Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK Polska), wynika, że 26 proc. unijnych konsumentów padło ofiarą nieuczciwych praktyk polegających na oferowaniu bezpłatnego produktu, który w konsekwencji nie okazał się darmowy. Ponadto nieco ponad połowa (56 proc.) nie wie, że ma prawo do odstąpienia od umowy przy zakupach na odległość, czyli np., w internecie czy przez telefon.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie tylko sędziowie, byli członkowie KRS, są sondowani w sprawie reaktywacji Krajowej Rady Sądownictwa w składzi...
W Polsce mamy ponad 10 tysięcy jezior oraz tysiące kilometrów rzek, z czego znaczna część otoczona jest działkam...
Eksperci dementują, jakoby od września w krajach Unii Europejskiej manicure hybrydowy i żelowy miał być zakazany...
Sporządzenie testamentu to jeden ze sposobów rozdysponowania swoim mieniem po śmierci. Jeżeli jednak wola testat...
Przedstawiciele Koalicji dla Gotówki złożyli w kancelarii prezydenta dwa projekty ustaw. Ich celem jest ochrona...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas