Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.03.2016 07:28 Publikacja: 15.03.2016 07:28
Foto: 123RF
Według badań Komisji Europejskiej konsumenci unijni regularnie są narażeni na nieuczciwe praktyki przedsiębiorców. Okazuje się, że 41 proc. konsumentów w UE jest nękanych telefonami lub e-mailami nakłaniającymi do kupna jakichś produktów. A 30 proc. spotkało się z reklamami wprowadzającymi w błąd.
Z badań KE, o których informuje Europejskie Centrum Konsumenckie w Polsce (ECK Polska), wynika, że 26 proc. unijnych konsumentów padło ofiarą nieuczciwych praktyk polegających na oferowaniu bezpłatnego produktu, który w konsekwencji nie okazał się darmowy. Ponadto nieco ponad połowa (56 proc.) nie wie, że ma prawo do odstąpienia od umowy przy zakupach na odległość, czyli np., w internecie czy przez telefon.
Sąd Najwyższy opublikował komunikat w sprawie ponownego przeliczenia głosów w drugiej turze wyborów prezydenckic...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Obradujący w Bydgoszczy Krajowy Zjazd Adwokatury nie przyjął uchwały przedstawicieli izby warszawskiej. Miała on...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
85-letnia klientka banku odzyska pieniądze ukradzione z jej konta w wyniku tzw. nieautoryzowanej transakcji.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas