Reklama

Gwiazdkowy prezent nie dojechał albo nie pasuje - co robić?

Nieudany prezent kupiony w sklepie online można odesłać w ciągu 14 dni od daty faktycznego odbioru. Ale z prezentem kupionym stacjonarnie sprawa nie jest już tak prosta. Gdy prezent nie dotarł przed Świętami, można skorzystać z reklamacji.

Publikacja: 27.12.2022 11:32

Gwiazdkowy prezent nie dojechał albo nie pasuje - co robić?

Foto: Adobe Stock

dgk

W ramach akcji #IdąŚwięta UOKiK podpowiada, co zrobić z gwiazdkowymi rozczarowaniami. Informuje też o zmianach w przepisach dotyczących reklamacji, które wchodzą w życie 1 stycznia 2023 r.

Zwrot prezentu z e-sklepu

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo karne
Przegląd auta „na papierze”. Prawomocny wyrok dla diagnosty i kierowcy
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Sądy i trybunały
Co dalej z immunitetem Manowskiej? Sędziowie chcą zwołania Trybunału Stanu
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Prawo drogowe
Czy kolizja w trakcie egzaminu na prawo jazdy go unieważnia? Jest ważny wyrok NSA
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama