Reklama
Rozwiń

Gwiazdkowy prezent nie dojechał albo nie pasuje - co robić?

Nieudany prezent kupiony w sklepie online można odesłać w ciągu 14 dni od daty faktycznego odbioru. Ale z prezentem kupionym stacjonarnie sprawa nie jest już tak prosta. Gdy prezent nie dotarł przed Świętami, można skorzystać z reklamacji.

Publikacja: 27.12.2022 11:32

Gwiazdkowy prezent nie dojechał albo nie pasuje - co robić?

Foto: Adobe Stock

dgk

W ramach akcji #IdąŚwięta UOKiK podpowiada, co zrobić z gwiazdkowymi rozczarowaniami. Informuje też o zmianach w przepisach dotyczących reklamacji, które wchodzą w życie 1 stycznia 2023 r.

Zwrot prezentu z e-sklepu

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Spadki i darowizny
Jak długo można żądać zachowku? Prawo jasno wskazuje termin przedawnienia
Praca, Emerytury i renty
Bogdan Święczkowski interweniuje u prezesa ZUS. „Problem dotyczy tysięcy osób"
Zawody prawnicze
„Sądy przekazały sprawy radcom”. Dziekan ORA o skutkach protestu adwokatów
Konsumenci
Tysiąc frankowiczów wygrywa z mBankiem. Prawomocny wyrok w głośnej sprawie
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono