Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.12.2017 10:35 Publikacja: 25.12.2017 09:41
Sprzedający może zastrzec, że w ogóle nie przyjmuje zwrotów pełnowartościowych produktów
Foto: shutterstock
Warto, aby o zasadach rządzących prawem do zwrotu towaru przypomnieli sobie zarówno przedsiębiorcy jak i konsumenci. Szczególnie teraz w okresie świątecznych zakupów.
Tradycyjny sklepikarz samodzielnie decyduje o zakresie uprawnień przyznanych klientom związanych ze zwracaniem lub wymianą towarów zakupionych w jego sklepie. Jest uprawniony do ustalenia polityki w tym zakresie. W szczególności ma on szansę wprowadzić regulamin sprzedaży, który daje konsumentom czas do namysłu. Przykładowo, po okazaniu paragonu będą oni mogli zwrócić towar. Ma także swobodę wyznaczenia terminu, w jakim takie uprawnienie będzie przysługiwać.
Każdy sprawdzi wysokość przyszłej emerytury przez internet. Budżet państwa nie poniesienie z tego tytułu żadnych...
Prawie milion wniosków o rentę wdowią wpłynęło do ZUS. Z kolei do KRUS nieco ponad 121 tys. Tak wynika z danych...
Najlepszą uczelnią publiczną, która uczy prawa, podobnie jak w zeszłym roku, jest Uniwersytet Jagielloński w Kra...
Uniwersytet Warszawski przed Uniwersytetem Jagiellońskim i Politechniką Warszawską - tak wygląda czołówka Rankin...
Za nami gala 23. edycji rankingu kancelarii prawniczych. Na podium stanęły największe i najlepsze zespoły adwoka...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas