Reklama

Jacek Nizinkiewicz: Kłamstwo Karola Nawrockiego odsłania niewygodne fakty. PiS ma problem

Karol Nawrocki skłamał podczas debaty prezydenckiej na temat tego, ile ma mieszkań. Historia przejęcia lokum po tajemniczym człowieku, który miał problemy z prawem, budzi wiele wątpliwości. Jeszcze więcej pytań jest po oświadczeniu rzeczniczki kandydata PiS Emilii Wierzbicki.

Publikacja: 05.05.2025 12:54

Karol Nawrocki podczas spotkania wyborczego na rynku w Węgrowie

Karol Nawrocki podczas spotkania wyborczego na rynku w Węgrowie

Foto: PAP/Przemysław Piątkowski

– Mówię w imieniu Polek i Polaków. Zwykłych, takich jak ja, którzy mają jedno mieszkanie – powiedział podczas debaty „Super Expressu” Karol Nawrocki, odpowiadając na pytanie o podatek katastralny. Kandydat na prezydenta popierany przez PiS nie jest jednak „zwykłym” Polakiem. Nie tylko nie ma, jak większość z nas, jednego mieszkania, ale również kłamie publicznie, w świetle kamer. Pewnie większość Polek i Polaków nie potrafiłaby przed milionami widzów powiedzieć nieprawdy, która jest łatwa do zweryfikowania. Prezes IPN wpadł we własną pułapkę.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Komentarze
Artur Bartkiewicz: Donald Tusk w roli lustrzanego odbicia Jarosława Kaczyńskiego
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Komentarze
Jerzy Haszczyński: Na razie 17 sekund. A co jeśli rosyjskie samoloty będą dłużej nad Litwą
Komentarze
Mirosław Żukowski: Kryptoolimpizm Radosława Piesiewicza
Komentarze
Bogusław Chrabota: PiS ze sprawy podsłuchów żony i córki Donalda Tuska się nie wykręci
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Komentarze
Michał Szułdrzyński: Trzy wnioski dla Koalicji Obywatelskiej i Donalda Tuska z najnowszego sondażu
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama