Reklama
Rozwiń
Reklama

Michał Niewiadomski: Za co płacić mediom publicznym

Od lat Telewizja Polska i Polskie Radio zmagają się ze zmniejszającym się strumieniem pieniędzy z abonamentu.

Aktualizacja: 07.03.2017 23:22 Publikacja: 07.03.2017 19:39

Michał Niewiadomski: Za co płacić mediom publicznym

Foto: Maciej Zienkiewicz

Z jednej strony przyzwolenie na niepłacenie na media publiczne dał kilka lat temu ówczesny premier Donald Tusk, a z drugiej z każdym rokiem kolejne roczniki, które płaciły na poczcie za radio i TV, zwalniane są z opłat, bo przekraczają wiek 75 lat. To najważniejsza grupa sumiennie płacąca abonament od lat i pamiętająca czasy, gdy w czarno-białym telewizorze dostępne były dwa programy. Młodsi nie czują potrzeby wspierania mediów publicznych, bo w kablu mają setki różnych kanałów telewizyjnych, a w eterze kilkadziesiąt stacji radiowych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Komentarze
Michał Szułdrzyński: Niedoszłe męczeństwo Zbigniewa Ziobry. Budapeszt znów zaszkodzi PiS
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Komentarze
Estera Flieger: Jak polubić 11 listopada. Wylogować się do świętowania
Komentarze
Artur Bartkiewicz: Zbigniew Ziobro bez odznaki szeryfa nie okazał się kowbojem
Komentarze
Michał Szułdrzyński: Działka pod CPK odkupiona przez państwo. Teraz tylko PiS ma problem z tą aferą
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Komentarze
Zuzanna Dąbrowska: Donald Tusk je przystawki, żurek i czeka na drugie danie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama