Coraz częściej kupujemy online za granicą. Choć rzadziej niż inni Europejczycy

Siedmiu na dziesięciu europejskich e-konsumentów zdecydowało się na zakup produktów u zagranicznych sprzedawców - wynika z najnowszego badania firmy kurierskiej UPS. W Polsce ten odsetek jest wciąż niższy i sięga 64 proc.

Aktualizacja: 06.02.2018 15:50 Publikacja: 06.02.2018 15:39

Coraz częściej kupujemy online za granicą. Choć rzadziej niż inni Europejczycy

Foto: materiały prasowe

Według raportu „Pulse of the Online Shopper 2017”, decydujemy się na takie transgraniczne zakupy głównie ze względu na lepsze ceny i dostęp do konkretnych marek oraz artykułów. Badanie wykazało, że e-konsumenci kupujący w zagranicznych sklepach zwracają uwagę na zabezpieczenie płatności (75 proc.), jasno określony całkowity koszt zamówienia, obejmujący cła i opłaty (72 proc.), a także przejrzyste zasady zwrotów (63 proc.), ceny podane w walucie kraju kupującego (63 proc.) oraz szybkość dostawy (62 proc.). 

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie