Reklama

Coraz częściej kupujemy online za granicą. Choć rzadziej niż inni Europejczycy

Siedmiu na dziesięciu europejskich e-konsumentów zdecydowało się na zakup produktów u zagranicznych sprzedawców - wynika z najnowszego badania firmy kurierskiej UPS. W Polsce ten odsetek jest wciąż niższy i sięga 64 proc.

Aktualizacja: 06.02.2018 15:50 Publikacja: 06.02.2018 15:39

Coraz częściej kupujemy online za granicą. Choć rzadziej niż inni Europejczycy

Foto: materiały prasowe

Według raportu „Pulse of the Online Shopper 2017”, decydujemy się na takie transgraniczne zakupy głównie ze względu na lepsze ceny i dostęp do konkretnych marek oraz artykułów. Badanie wykazało, że e-konsumenci kupujący w zagranicznych sklepach zwracają uwagę na zabezpieczenie płatności (75 proc.), jasno określony całkowity koszt zamówienia, obejmujący cła i opłaty (72 proc.), a także przejrzyste zasady zwrotów (63 proc.), ceny podane w walucie kraju kupującego (63 proc.) oraz szybkość dostawy (62 proc.). 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama