Aktualizacja: 06.02.2018 15:50 Publikacja: 06.02.2018 15:39
Foto: materiały prasowe
Według raportu „Pulse of the Online Shopper 2017”, decydujemy się na takie transgraniczne zakupy głównie ze względu na lepsze ceny i dostęp do konkretnych marek oraz artykułów. Badanie wykazało, że e-konsumenci kupujący w zagranicznych sklepach zwracają uwagę na zabezpieczenie płatności (75 proc.), jasno określony całkowity koszt zamówienia, obejmujący cła i opłaty (72 proc.), a także przejrzyste zasady zwrotów (63 proc.), ceny podane w walucie kraju kupującego (63 proc.) oraz szybkość dostawy (62 proc.).
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas