Reklama
Rozwiń
Reklama

Sprzedaż bezpośrednia na fali

W całej Europie w ten sposób kupowane są już produkty za 33 mld euro. Polski rynek warty jest 3,3 mld złotych.

Publikacja: 27.06.2019 13:20

Sprzedaż bezpośrednia na fali

Jak wynika z danych Seldia – Europejskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – od wielu już lat wśród najsilniejszych graczy na rynku europejskim są Niemcy (14,8 mld euro), Francja (4,5 mld euro), Wielka Brytania (2,9 mld euro), Włochy (2,8 mld euro) oraz Polska z wynikiem blisko 1,0 mld euro.

Łączna wartość sprzedaży bezpośredniej w Europie wyniosła ponad 33 mld euro, a w samej Unii Europejskiej blisko 30 mld euro.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama