Wirus stępił wrażliwość na etykę w zakupach

Polacy mniej niż przed rokiem przejmują się teraz wpływem swoich zakupów na ochronę środowiska. Rzadziej też oczekują społecznego zaangażowania od firm, a częściej liczą na rząd.

Aktualizacja: 18.12.2020 13:01 Publikacja: 17.12.2020 21:00

Wirus stępił wrażliwość na etykę w zakupach

Foto: Adobe Stock

Niespełna czterech na dziesięciu polskich konsumentów twierdzi teraz, że zwraca uwagę na to, jak kupowane produkty oddziałują na społeczeństwo i ekologię. To prawie o jedną trzecią mniej niż w zeszłym roku, gdy było to ważne dla ponad połowy Polaków – wynika z listopadowego sondażu Havas Media Group, który jest częścią najnowszego raportu „CSR w praktyce – barometru Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej. „Rzeczpospolita" jako pierwsza opisuje wyniki tego sondażu.

Pozostało 92% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Amerykański koncern zmienia dostawców stali, mimo że ceł Trumpa jeszcze nie ma
Handel
Rosjanie zaszokowani cenami majonezu. To będą drogie święta
Handel
Polacy szturmem ruszyli na zakupy. Czarny piatek zapowiada dobry sezon świąteczny
Handel
Jeszcze nie ma co grzebać polskiego konsumenta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Handel
Polacy tracą wiarę w swój konsumencki wpływ na zrównoważony rozwój
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska