Reklama

Kerdos rozwija drogerie

W tym roku Kerdos zamierza skupić się na rozwoju drogerii Dayli, w której posiada 100 proc. udziałów.

Publikacja: 27.03.2015 16:12

Kerdos rozwija drogerie

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Nie zapomina przy tym o luksemburskiej sieci Meng Drogerie, która przez najbliższe trzy lata ma się rozrosnąć do ponad 40 sklepów (teraz są to 24 sklepy). Obecnie posiada w niej 25. proc. udziałów, do 2017 r. ma ją kontrolować w 100 proc. W II kwartale 2015 r. przy obu drogeriach mają zacząć działać sklepy internetowe. W przypadku Dayli platforma online ma przynieść w 2015 r. 20 mln zł przychodów, a docelowo ma stanowić 30 proc. całej sprzedaży. Zamówiony towar będziemy mogli odebrać np. w paczkomacie. Strategia rozwoju drogerii zakłada, że w Polsce również pojawi się trend zaobserwowany w Europie Zachodniej, który wskazuje na to, że konsumenci rezygnują z dużych marketów na rzecz sklepów małych. Sklepy Dayli (mniejsze np. od Rossmanna) mają się znajdować blisko domu, daleko od najbardziej rozpoznawalnych ulic w centrum.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama