Reklama
Rozwiń

Kerdos rozwija drogerie

W tym roku Kerdos zamierza skupić się na rozwoju drogerii Dayli, w której posiada 100 proc. udziałów.

Publikacja: 27.03.2015 16:12

Kerdos rozwija drogerie

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Nie zapomina przy tym o luksemburskiej sieci Meng Drogerie, która przez najbliższe trzy lata ma się rozrosnąć do ponad 40 sklepów (teraz są to 24 sklepy). Obecnie posiada w niej 25. proc. udziałów, do 2017 r. ma ją kontrolować w 100 proc. W II kwartale 2015 r. przy obu drogeriach mają zacząć działać sklepy internetowe. W przypadku Dayli platforma online ma przynieść w 2015 r. 20 mln zł przychodów, a docelowo ma stanowić 30 proc. całej sprzedaży. Zamówiony towar będziemy mogli odebrać np. w paczkomacie. Strategia rozwoju drogerii zakłada, że w Polsce również pojawi się trend zaobserwowany w Europie Zachodniej, który wskazuje na to, że konsumenci rezygnują z dużych marketów na rzecz sklepów małych. Sklepy Dayli (mniejsze np. od Rossmanna) mają się znajdować blisko domu, daleko od najbardziej rozpoznawalnych ulic w centrum.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę