Reklama

Kerdos rozwija drogerie

W tym roku Kerdos zamierza skupić się na rozwoju drogerii Dayli, w której posiada 100 proc. udziałów.

Publikacja: 27.03.2015 16:12

Kerdos rozwija drogerie

Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski

Nie zapomina przy tym o luksemburskiej sieci Meng Drogerie, która przez najbliższe trzy lata ma się rozrosnąć do ponad 40 sklepów (teraz są to 24 sklepy). Obecnie posiada w niej 25. proc. udziałów, do 2017 r. ma ją kontrolować w 100 proc. W II kwartale 2015 r. przy obu drogeriach mają zacząć działać sklepy internetowe. W przypadku Dayli platforma online ma przynieść w 2015 r. 20 mln zł przychodów, a docelowo ma stanowić 30 proc. całej sprzedaży. Zamówiony towar będziemy mogli odebrać np. w paczkomacie. Strategia rozwoju drogerii zakłada, że w Polsce również pojawi się trend zaobserwowany w Europie Zachodniej, który wskazuje na to, że konsumenci rezygnują z dużych marketów na rzecz sklepów małych. Sklepy Dayli (mniejsze np. od Rossmanna) mają się znajdować blisko domu, daleko od najbardziej rozpoznawalnych ulic w centrum.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Handel
Komisja Europejska przyjęła umowę handlową z Mercosurem. Co przyniesie Unii?
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Reklama
Reklama