Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 27.03.2015 16:12 Publikacja: 27.03.2015 16:12
Foto: Fotorzepa/Krzysztof Skłodowski
Nie zapomina przy tym o luksemburskiej sieci Meng Drogerie, która przez najbliższe trzy lata ma się rozrosnąć do ponad 40 sklepów (teraz są to 24 sklepy). Obecnie posiada w niej 25. proc. udziałów, do 2017 r. ma ją kontrolować w 100 proc. W II kwartale 2015 r. przy obu drogeriach mają zacząć działać sklepy internetowe. W przypadku Dayli platforma online ma przynieść w 2015 r. 20 mln zł przychodów, a docelowo ma stanowić 30 proc. całej sprzedaży. Zamówiony towar będziemy mogli odebrać np. w paczkomacie. Strategia rozwoju drogerii zakłada, że w Polsce również pojawi się trend zaobserwowany w Europie Zachodniej, który wskazuje na to, że konsumenci rezygnują z dużych marketów na rzecz sklepów małych. Sklepy Dayli (mniejsze np. od Rossmanna) mają się znajdować blisko domu, daleko od najbardziej rozpoznawalnych ulic w centrum.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas