Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.07.2025 12:21 Publikacja: 13.04.2025 09:48
Foto: Damian Lemański/Bloomberg
Trwająca już od kilku kwartałów wojna cenowa dyskontów irytuje coraz więcej konsumentów, choćby z powodu natarczywych reklam i przekazów, które niekoniecznie w pełni do konsumentów trafiają. Niemniej, gdy przychodzi do zakupów, okazje cenowe są ważniejsze od irytacji spowodowanej natłokiem reklam.
W efekcie co drugi konsument nadal oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, żeby w tym roku zrobić taniej świąteczne zakupy. Przeciwnego zdania jest 21,2 proc. – wynika z badania UCE Research oraz Shopfully, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas