Polacy mają dosyć wojny cenowej, ale oczekują promocji

53,5 proc. Polaków ma nadzieję na zaostrzoną walkę cenową pomiędzy dyskontami, zwłaszcza Biedronką i Lidlem, by dzięki temu w tym roku zrobić taniej świąteczne zakupy. Przeciwnego zdania jest tylko co piąty badany.

Publikacja: 13.04.2025 09:48

Polacy mają dosyć wojny cenowej, ale oczekują promocji

Foto: Damian Lemański/Bloomberg

Trwająca już od kilku kwartałów wojna cenowa dyskontów irytuje coraz więcej konsumentów, choćby z powodu natarczywych reklam i przekazów, które niekoniecznie w pełni do konsumentów trafiają. Niemniej, gdy przychodzi do zakupów, okazje cenowe są ważniejsze od irytacji spowodowanej natłokiem reklam.

W efekcie co drugi konsument nadal oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, żeby w tym roku zrobić taniej świąteczne zakupy. Przeciwnego zdania jest 21,2 proc. – wynika z badania UCE Research oraz Shopfully, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama