Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy mają dosyć wojny cenowej, ale oczekują promocji

53,5 proc. Polaków ma nadzieję na zaostrzoną walkę cenową pomiędzy dyskontami, zwłaszcza Biedronką i Lidlem, by dzięki temu w tym roku zrobić taniej świąteczne zakupy. Przeciwnego zdania jest tylko co piąty badany.

Publikacja: 13.04.2025 09:48

Polacy mają dosyć wojny cenowej, ale oczekują promocji

Foto: Damian Lemański/Bloomberg

Trwająca już od kilku kwartałów wojna cenowa dyskontów irytuje coraz więcej konsumentów, choćby z powodu natarczywych reklam i przekazów, które niekoniecznie w pełni do konsumentów trafiają. Niemniej, gdy przychodzi do zakupów, okazje cenowe są ważniejsze od irytacji spowodowanej natłokiem reklam.

W efekcie co drugi konsument nadal oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami, żeby w tym roku zrobić taniej świąteczne zakupy. Przeciwnego zdania jest 21,2 proc. – wynika z badania UCE Research oraz Shopfully, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama