Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.06.2025 19:44 Publikacja: 18.01.2025 09:35
Foto: Bloomberg
Ważną zmianę nawyków zakupowych Polaków odnotowała Flora Food Group. W 2021 r. największe znaczenie w podejmowaniu decyzji o zakupie produktów żywnościowych miał ich skład. Taką odpowiedź wskazywało 65 proc. ankietowanych konsumentów. W 2024 r. ich odsetek spadł do 51 proc. Skład nie był już najważniejszą przesłanką do zakupu.
Na pierwsze miejsce awansowała cena. Była ona najważniejsza dla 62 proc. przepytywanych przez Ibris na zlecenie Flora Food Group. W 2021 r. cena z 51 proc. wskazań zajmowała trzecie miejsce na liście najważniejszych cech produktu żywnościowego decydujących o jego zakupie.
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas