Reklama
Rozwiń
Reklama

Trudna walka o modę w skali XXL

Kończący się 2024 rok był dla spółek prowadzących sieci sklepów z odzieżą i obuwiem trudniejszy, niż się spodziewano. Ale rok 2025 może być jeszcze bardziej wymagający. Dotyczy to także gigantów.

Publikacja: 09.12.2024 05:22

Trudna walka o modę w skali XXL

Foto: Adobe Stock

Sklepy z odzieżą i obuwiem zakończyły cenową wojnę na opróżnianie magazynów. To jednak nie oznacza, że cena przestała czynić cuda. Rynek odzieży i obuwia zdobywają sklepy wielobranżowe, takie jak Pepco czy Dealz. Kluczem do sukcesu jest dziś skala, właściwa segmentacja produktów i… marketing. Firmy właśnie podejmują strategiczne decyzje, które zdeterminują przyszłość. Które poradzą sobie w 2025 r. najlepiej?

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama