Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.09.2025 03:29 Publikacja: 09.07.2024 16:01
Foto: Adobe Stock
Marka Ludwik jest jedną z niewielu marek znanych z PRL, które dotrwały do dziś (i nie zmieniły właściciela). Choć na początku lat 90. konkurencja atakowała Ludwika w reklamach, to flagowy produkt Grupy Inco nadal jest liderem rynku – w 2023 roku miał 31,2 proc. udziału w wolumenie sprzedaży płynów do naczyń i zajmował też drugą pozycję pod względem wartości sprzedaży z 28,8 proc. udziału.
Firma chce rozszerzyć swoją działalność o inne rynki. Jak informuje „Puls Biznesu”, prezes Grupy Inco zadeklarował skierowanie uwagi Inco na rynki we Włoszech, Niemczech i Francji. Inco chce w ten sposób zwiększyć udział eksportu w swoich przychodach, obecnie odpowiada on za 12 procent przychodów firmy. Dodatkowym problem z eksportem jest fakt, że w 2022 roku Inco musiała opuścić rynki rosyjski i białoruski, gdzie od dawna cieszyła się renomą wśród klientów. Jej produkty nadal jednak trafiają na rynek ukraiński.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Donald Trump negocjował z Chińczykami warunki porozumienia w wojnie celnej. Choć TikTokowi groził ban w Stanach...
Sankcje odcięły Rosję od światowej bankowości. Nawet przyjazne reżimowi kraje, jak Chiny, boją się realizacji pł...
Ministerstwo Handlu Chin wszczęło postępowanie antydyskryminacyjne wobec amerykańskiej polityki handlowej dotycz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas