Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 24.08.2025 20:44 Publikacja: 09.07.2024 16:01
Foto: Adobe Stock
Marka Ludwik jest jedną z niewielu marek znanych z PRL, które dotrwały do dziś (i nie zmieniły właściciela). Choć na początku lat 90. konkurencja atakowała Ludwika w reklamach, to flagowy produkt Grupy Inco nadal jest liderem rynku – w 2023 roku miał 31,2 proc. udziału w wolumenie sprzedaży płynów do naczyń i zajmował też drugą pozycję pod względem wartości sprzedaży z 28,8 proc. udziału.
Firma chce rozszerzyć swoją działalność o inne rynki. Jak informuje „Puls Biznesu”, prezes Grupy Inco zadeklarował skierowanie uwagi Inco na rynki we Włoszech, Niemczech i Francji. Inco chce w ten sposób zwiększyć udział eksportu w swoich przychodach, obecnie odpowiada on za 12 procent przychodów firmy. Dodatkowym problem z eksportem jest fakt, że w 2022 roku Inco musiała opuścić rynki rosyjski i białoruski, gdzie od dawna cieszyła się renomą wśród klientów. Jej produkty nadal jednak trafiają na rynek ukraiński.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent Donald Trump ogłosił w piątek, że jego administracja rozpoczyna „szeroko zakrojone" dochodzenie w spra...
Premier Kanady Mark Carney zadeklarował w piątek, że jego rząd zlikwiduje wiele odwetowych ceł na amerykańskie t...
Trzeci kwartał 2025 r. zaczął się dla modowo-jubilerskiej grupy z Krakowa "poprawnie" - ocenia zarząd. Przejęcie...
Tylko w ostatnich latach rynek na tego typu produkty kupowane online rósł rocznie średnio o 34 proc. Do 2029 r....
Najmocniej traci piwo, mniejsze spadki dotyczą najmocniejszych trunków czy win. Niemniej Polacy w ciągu ostatnic...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas