Reklama

Zara ma tajną broń w walce z konkurencją. Dawny outlet staje się tanią marką

Szybka ekspansja Shein to wyzwanie dla bardziej tradycyjnych detalistów odzieżowych. Właściciel Zary przekształcił więc swój outlet w tanią markę.

Publikacja: 23.02.2024 15:41

Zara ma tajną broń w walce z konkurencją. Dawny outlet staje się tanią marką

Foto: Adobe Stock

Należąca do koncernu Inditex marka Zara stała się mniej konkurencyjna cenowo od czasu, gdy zdecydowano o tym, by podnosić ceny i skierować ją w stronę bardziej ekskluzywnej klienteli. Ale to nie oznacza, że hiszpański koncern odpuszcza klientów liczących każdy grosz.

Outlet z końcówki kolekcji wyrasta na brand

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Reklama
Reklama