Zara ma tajną broń w walce z konkurencją. Dawny outlet staje się tanią marką

Szybka ekspansja Shein to wyzwanie dla bardziej tradycyjnych detalistów odzieżowych. Właściciel Zary przekształcił więc swój outlet w tanią markę.

Publikacja: 23.02.2024 15:41

Zara ma tajną broń w walce z konkurencją. Dawny outlet staje się tanią marką

Foto: Adobe Stock

Należąca do koncernu Inditex marka Zara stała się mniej konkurencyjna cenowo od czasu, gdy zdecydowano o tym, by podnosić ceny i skierować ją w stronę bardziej ekskluzywnej klienteli. Ale to nie oznacza, że hiszpański koncern odpuszcza klientów liczących każdy grosz.

Outlet z końcówki kolekcji wyrasta na brand

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Online kupujemy szybciej i coraz więcej, sklepy przegrywają
Handel
Mniej przewozów kontenerów, mniej środków w funduszach
Handel
Czy 27 kwietnia to niedziela handlowa? Które sklepy będą otwarte?
Handel
Co dręczy polskiego konsumenta? Jeden czynnik jest najsilniejszy od dwóch lat
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Handel
Chiny zaprzeczają: Nie toczą się żadne rozmowy z USA w sprawie ceł