Reklama
Rozwiń
Reklama

Używane coraz modniejsze. Jakie produkty z drugiej ręki kupują Polacy?

Polacy nie rezygnują z kupowania towarów z drugiej ręki, zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. 75 proc. Polaków ma na koncie tego typu zakupy, ale podtrzymuje też deklaracje o dalszym kupowaniu, jak i sprzedawaniu takich produktów.

Publikacja: 22.01.2024 03:00

Używane coraz modniejsze. Jakie produkty z drugiej ręki kupują Polacy?

Foto: Adobe Stock

Galopujące ceny zachęciły wielu Polakówy do częstszego zakupu towarów z drugiej ręki, co potwierdzają zgodnie sprzedawcy. W 2023 r. tylko na OLX wystawiono 72 mln przedmiotów, co oznacza, że w każdej minucie na platformie dodawano średnio ponad 138 kolejnych. Liczba ogłoszeń ze statusem „używane” opublikowanych w 2023 r. na OLX wyniosła 36,7 mln, co stanowi 67 proc. wszystkich wystawionych tam rzeczy. – Warto pamiętać, że sprzedający często parametrem „nowe” oznaczają też przedmioty w nienagannym stanie lub tylko raz użyte. Najwięcej ogłoszeń o sprzedaży przedmiotów z drugiej ręki pojawiło się w kategoriach: muzyka i edukacja, dla dzieci, moda, elektronika oraz dom i ogród – podaje firma.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama