Reklama
Rozwiń

Lidl wygrywa znowu z Biedronką

Przynajmniej, jeśli chodzi o preferencje ponad 500 tys. użytkowników mobilnych list zakupowych niemiecka sieć po raz kolejny jest najpopularniejsza. Najmocniej traci zaś Auchan.

Publikacja: 01.03.2023 16:17

Lidl wygrywa znowu z Biedronką

Foto: Bloomberg

Zestawienie przygotowała aplikacja Listonic, a Lidl utrzymał się na pozycji lidera rankingu, obejmując aż 35,2 proc. analizowanych list zakupów w kategorii spożywczej. Względem poprzedniego roku sieć zwiększyła swoją popularność o 7,7 pkt. proc. Duży skok popularności - o blisko 9 pkt. proc. to sukces także sieci Biedronka. Jej udział na analizowanych listach zakupów wyniósł 34,2 proc. Auchan jako jedyna na podium osłabiła swoją pozycję - o 2,9 pkt. proc. Autorzy zestawienia wyjaśniają, że ten największy odnotowany w raporcie spadek popularności mógł być związany z problemami wizerunkowymi sieci po wybuchu wojny w Ukrainie. Wynik na poziomie 7 proc. pozwolił utrzymać się Auchan na trzecim miejscu, ale znacznie oddalił sieć od konkurencji z podium.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama