Reklama

Zakupy coraz częściej na TikToku i Instagramie

Mniejsze serwisy ostro podgryzają pozycję Facebooka czy Instagrama – najszybciej zyskuje TikTok. Media społecznościowe są coraz większym zagrożeniem dla platform zakupowych.

Publikacja: 01.03.2023 03:00

Zakupy coraz częściej na TikToku i Instagramie

Foto: AFP

Serwisy społecznościowe to od lat jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku internetowego. Jednocześnie zmienia się on w bardzo szybkim tempie. Pokazuje to badanie agencji Zymetria dla BrandLift, które „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza.

Polacy wciąż za ulubione serwisy uważają Facebook i Instagram, ale oba najszybciej tracą wskazania w tym zakresie. Podobnie wypadają w zakresie intensywności korzystania w porównaniu z poprzednią edycją z 2019 r. Facebook spadł z 6,5 do 5,5 wejść dziennie, a Instagram z 5,4 na 4,2.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama