Reklama

Zakupy coraz częściej na TikToku i Instagramie

Mniejsze serwisy ostro podgryzają pozycję Facebooka czy Instagrama – najszybciej zyskuje TikTok. Media społecznościowe są coraz większym zagrożeniem dla platform zakupowych.

Publikacja: 01.03.2023 03:00

Zakupy coraz częściej na TikToku i Instagramie

Foto: AFP

Serwisy społecznościowe to od lat jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku internetowego. Jednocześnie zmienia się on w bardzo szybkim tempie. Pokazuje to badanie agencji Zymetria dla BrandLift, które „Rzeczpospolita” opisuje jako pierwsza.

Polacy wciąż za ulubione serwisy uważają Facebook i Instagram, ale oba najszybciej tracą wskazania w tym zakresie. Podobnie wypadają w zakresie intensywności korzystania w porównaniu z poprzednią edycją z 2019 r. Facebook spadł z 6,5 do 5,5 wejść dziennie, a Instagram z 5,4 na 4,2.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama