Reklama

Spowolnienie jest już faktem, Black Friday był słabszy

O ile sprzedaż online w ten dzień była wyższa niż w inne dni listopada to jednak w ujęciu rocznym spadła aż 26 procent.

Publikacja: 05.12.2022 14:14

Black Friday w jednym z centrów handlowych w Lublinie

Black Friday w jednym z centrów handlowych w Lublinie

Foto: PAP/Wojtek Jargiło

Według danych zebranych przez operatora płatniczego Tpay, podczas Black Friday sprzedaż w sklepach współpracujących z firmą wzrosła średnio o 118 proc. w porównaniu do pozostałych dni miesiąca. Z kolei średnia liczba transakcji wzrosła o 34 proc.

Klienci najczęściej wybierali produkty z kategorii moda i akcesoria – w Czarny Piątek średnia liczba transakcji wzrosła tu o 193 proc. względem średniej z całego listopada. To jednak o 78 pkt. proc. mniej niż w ubiegłym roku.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
JD.com przejmuje udziały w właścicielu MediaMarkt i Saturn. Jest zgoda niemieckiego urzędu
Handel
Carrefour może zniknąć z Polski. Ruszyła sprzedaż handlowego giganta
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Reklama
Reklama