Reklama
Rozwiń
Reklama

Dlaczego Polacy przekonali się w końcu do Black Friday?

Czarny piątek jednak zainteresował konsumentów. Polacy interesują się tym wydarzeniem znacznie bardziej niż rok temu.

Publikacja: 25.11.2022 09:14

Dlaczego Polacy przekonali się w końcu do Black Friday?

Foto: Bloomberg

W obliczu rosnących cen każda okazja do oszczędzenia jest warta uwagi czym można tłumaczyć ogromny wzrost zainteresowania Black Friday. Dane zgromadzone przez PSMM Monitoring & More oraz dentsu Polska w okresie od 21 października do 20 listopada 2022 roku to analiza 23 tys. opinii i komentarzy oraz 617 tys. interakcji pod opublikowanymi postami. 75 proc. publikacji na temat Black Friday miało charakter neutralny. Były to tylko informacje o promocjach i ofertach. Przekaz z reguły ograniczał się do rozmów o aktualnych ofertach czy chęci upolowania okazji. Zaledwie 3 proc. wpisów w niekorzystny sposób przedstawiało zakupowe święto. Negatywne opinie dotyczyły marketingowych sztuczek stosowanych przez marki. Część spośród internautów wskazywała, że podczas Black Friday może dochodzić do manipulacji cenami.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Odpowiedź CCC na zarzuty Ningi Research. Dariusz Miłek: Chyba pisała to AI
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama