Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 22:38 Publikacja: 25.11.2022 09:14
Foto: Bloomberg
W obliczu rosnących cen każda okazja do oszczędzenia jest warta uwagi czym można tłumaczyć ogromny wzrost zainteresowania Black Friday. Dane zgromadzone przez PSMM Monitoring & More oraz dentsu Polska w okresie od 21 października do 20 listopada 2022 roku to analiza 23 tys. opinii i komentarzy oraz 617 tys. interakcji pod opublikowanymi postami. 75 proc. publikacji na temat Black Friday miało charakter neutralny. Były to tylko informacje o promocjach i ofertach. Przekaz z reguły ograniczał się do rozmów o aktualnych ofertach czy chęci upolowania okazji. Zaledwie 3 proc. wpisów w niekorzystny sposób przedstawiało zakupowe święto. Negatywne opinie dotyczyły marketingowych sztuczek stosowanych przez marki. Część spośród internautów wskazywała, że podczas Black Friday może dochodzić do manipulacji cenami.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie dwie godziny i ponad 300 uczestników. W takich okolicznościach założyciel CCC i dyrektor finansowy spółki...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Kurs akcji CCC z Polkowic spada w czwartek na warszawskiej giełdzie o ponad 9 proc. po raporcie na temat spółki...
Prezydent Stanów Zjednoczonych zagroził kolejnymi retorsjami pogrążonym w deflacji Chinom. Ameryka może przestać...
We wtorek, 14 października, mija termin zawieszenia wyroku Sądu Apelacyjnego USA, zgodnie z którym Donald Trump...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Najmłodsi konsumenci coraz częściej traktują wyjście do sklepu jako rozrywkę i spotkanie towarzyskie, a nie zaku...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas