Reklama

Francuzi zaprzeczają: Nasze firmy nie wracają na rosyjski rynek

Informacja mogła wydawać się rosyjskim spamem, ale została potwierdzona przez Ministerstwo Przemysłu i Handlu Rosji. Luksusowe marki francuskie Lancome, Redken, Yves Saint Laurent, Helena Rubinstein, Valentino, Giorgio Armani oraz Kerastase jakoby miały wznowić dostawy i sprzedaż w tym kraju.

Publikacja: 08.11.2022 12:03

Francuzi zaprzeczają: Nasze firmy nie wracają na rosyjski rynek

Foto: AFP

I okazała się spamem. W oświadczeniu Grupa L'Oréal informuje, że informacje, jakie pojawiły się w rosyjskich mediach o powrocie produktów firmy na rynek rosyjski są nieprawdziwe. „W odniesieniu do fałszywych informacji krążących w ostatnich dniach w rosyjskich mediach, dotyczących spekulacji, że marki grupy L'Oréal będą ponownie importowane do Rosji, Grupa L'Oréal informuje, że jej stanowisko NIE uległo zmianie. L'Oréal ściśle przestrzega sankcji nałożonych przez Unię Europejską i Stany Zjednoczone. Oprócz czasowego zamknięcia wszystkich własnych sklepów, bezpośrednio obsługiwanych stoisk w centrach handlowych, a także sklepów e-commerce z własnymi markami oraz zawieszenia wszystkich inwestycji przemysłowych i w media krajowe, L'Oréal zaprzestał sprzedaży większości swoich marek w Rosji i sprzedaje tylko produkty higieniczne do codziennego użytku” - czytamy w oświadczeniu przysłanym „Rzeczpospolitej”.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama