Kampania wyborcza w USA uziemiła handel

Amerykańscy handlowcy narzekają, iż kampania prezydencka Clinton vs. Trump odwraca uwagę klientów od zakupów jak żadna inna w historii.

Aktualizacja: 07.10.2016 17:24 Publikacja: 07.10.2016 17:16

Kampania wyborcza w USA uziemiła handel

Foto: Bloomberg

Zainteresowanie debatami kandydatów do Białego Domu dają się we znaki m.in. księgarniom, producentom odzieży, gastronomii - a nawet jubilerom, którzy narzekają, iż klienci z powodu polityki odsuwają w czasie śluby. Zazwyczaj spadki w handlu detalicznym z przyczyn pozagospodarczych tłumaczono zjawiskami pogodowymi czy kalendarzowymi zmianami w terminach świątecznych.

Zdaniem prezesa sieci księgarń Barnes & Noble Lena Riggio „zainteresowanie wyborami przykleiło konsumentów w domach do telewizorów i komputerów".

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Handel
USA i Wielka Brytania mają umowę handlową
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem