Aktualizacja: 07.10.2016 17:24 Publikacja: 07.10.2016 17:16
Foto: Bloomberg
Zainteresowanie debatami kandydatów do Białego Domu dają się we znaki m.in. księgarniom, producentom odzieży, gastronomii - a nawet jubilerom, którzy narzekają, iż klienci z powodu polityki odsuwają w czasie śluby. Zazwyczaj spadki w handlu detalicznym z przyczyn pozagospodarczych tłumaczono zjawiskami pogodowymi czy kalendarzowymi zmianami w terminach świątecznych.
Zdaniem prezesa sieci księgarń Barnes & Noble Lena Riggio „zainteresowanie wyborami przykleiło konsumentów w domach do telewizorów i komputerów".
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas