Reklama
Rozwiń
Reklama

Kampania wyborcza w USA uziemiła handel

Amerykańscy handlowcy narzekają, iż kampania prezydencka Clinton vs. Trump odwraca uwagę klientów od zakupów jak żadna inna w historii.

Aktualizacja: 07.10.2016 17:24 Publikacja: 07.10.2016 17:16

Kampania wyborcza w USA uziemiła handel

Foto: Bloomberg

Zainteresowanie debatami kandydatów do Białego Domu dają się we znaki m.in. księgarniom, producentom odzieży, gastronomii - a nawet jubilerom, którzy narzekają, iż klienci z powodu polityki odsuwają w czasie śluby. Zazwyczaj spadki w handlu detalicznym z przyczyn pozagospodarczych tłumaczono zjawiskami pogodowymi czy kalendarzowymi zmianami w terminach świątecznych.

Zdaniem prezesa sieci księgarń Barnes & Noble Lena Riggio „zainteresowanie wyborami przykleiło konsumentów w domach do telewizorów i komputerów".

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama