Aktualizacja: 23.11.2016 21:14 Publikacja: 23.11.2016 19:01
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
Nowe zwyczaje zakupowe przychodzą do nas z USA. O ile Walentynki przyjmują się dość mizernie, o tyle w przypadku Czarnego Piątku wygląda to inaczej. Polacy podejmują decyzje o wyborze towaru głównie w oparciu o cenę, dlatego kolejna okazja do polowania na obniżki do nich trafia.
– Ubiegłoroczne zainteresowanie klientów akcją skłoniło nas do powtórzenia Black Friday w tym roku – mówi Michał Sikora, rzecznik Tesco Polska. Firma oferuje szereg zniżek nawet do 50 proc., ale tylko dla członków jej programu lojalnościowego Clubcard, których jest ok. 7 mln.
Rosja złożyła skargę na Unię Europejską w Światowej Organizacji Handlu (WTO). Zrobiła to w dniu rozmów Donalda T...
Na nowo rozpętana przez prezydenta USA Donalda Trumpa wojna celna znacznie pogorszyła nastroje globalnych ekspor...
Do korzystania z AI przy zakupach przyznaje się już 37 proc. konsumentów, blisko o połowę więcej niż rok temu. W...
Unia przynajmniej na jakiś czas wraca do ceł i kwot importowych na ukraińskie produkty rolne sprzed rosyjskiej i...
Chiny nałożyły cła antydumpingowe sięgające 74,9 procent na import kopolimerów POM, rodzaju tworzywa sztucznego...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas