Aktualizacja: 08.05.2018 10:15 Publikacja: 07.05.2018 21:14
Foto: Bloomberg
Amazon zapowiedział znaczne obniżki cen flagowych produktów, jak tablety Fire, głośniki Echo czy czytniki Kindle. Cięcia sięgają ponad 30 proc. i są zależne od modelu, ale branża i tak patrzy na takie ruchy z niepokojem. Amazon jest już największym sprzedawcą internetowym w USA, ale jego poczynania są odczuwalne dla wszystkich sprzedawców. W tym roku w USA upadłość ogłosiło już 11 sieci handlowych, a analitycy zgodnie oceniają, iż strategia Amazona to jeden z głównych powodów takiego stanu rzeczy.
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas