Aktualizacja: 11.05.2018 14:44 Publikacja: 11.05.2018 11:57
Burberry broni swojej kratki
Foto: Bloomberg
Burberry zarzuca amerykańskiej firmie, że kopiuje wzór charakterystycznej kratki występującej na jej szarfach, ubraniach i torbach.
Charakterystyczna kratka - występująca w różnych wersjach kolorystycznych - jest na produktach Burberry od połowy XIX wieku, a w latach 20. zeszłego wieku została zarejestrowana jako znak towarowy. Nie powstrzymuje to jednak konkurencyjnych producentów od kopiowania kratki i sprzedawania pod własnym logo.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas