Aktualizacja: 24.05.2018 11:14 Publikacja: 23.05.2018 21:04
Foto: materiały prasowe
Proces poszukiwania inwestora strategicznego dla sieci Piotr i Paweł zbliża się do finału. Uczestniczyło w nim wielu chętnych, a lista systematycznie się powiększała. Z ostatnich nieoficjalnych informacji wynika, że udziałem w transakcji zainteresowana była także spółka 7-Eleven Japan, prowadząca ok. 65 tys. niewielkich sklepów spożywczych w 18 krajach świata.
– Krążyli wokół, nikt nie wie, czy chcą złożyć ofertę – mówi nasze źródło zbliżone do transakcji. Spółka nie odpowiedziała na nasze pytania, czy rozważa taką inwestycję. Obecnie prowadzi ona zarówno sklepy własne, jak i w ramach różnego rodzaju systemów franczyzowych oraz partnerskich. Obecna jest już w Europie w krajach skandynawskich, ale najwięcej sklepów ma w USA i Azji, głównie w Chinach, Tajlandii i Japonii.
USA i Chiny zgodziły się podczas negocjacji w Genewie na wzajemne obniżenie karnych ceł o 115 pkt proc. na 90 dn...
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas