Prezenty będą droższe i nie zawsze takie, jak chcemy

Przez globalne problemy z zerwanymi łańcuchami dostaw sklepy w Polsce borykają się z brakami towarów i opóźnieniami w zaopatrzeniu. To wyzwanie dla ruszającego właśnie szczytu sprzedażowego.

Aktualizacja: 04.11.2021 20:02 Publikacja: 03.11.2021 21:00

Prezenty będą droższe i nie zawsze takie, jak chcemy

Foto: Adobe Stock

Dla branży handlowej rusza okres prawdziwych żniw. Zaczyna się już 11 listopada (od znacznie mniej popularnego niż w Azji tzw. Dnia Singla), a kulminacja przypada z końcem miesiąca, podczas Black Friday (26 listopada) i Cyber Monday (29 listopada). Kolejny, tradycyjny już boom zakupowy to czas przed świętami Bożego Narodzenia. Ale najlepsze dwa miesiące w roku dla wielu sprzedawców tym razem to potężne wyzwanie, a co za tym idzie, i dla konsumentów. W br. wielu z nas nie ma co liczyć na wymarzony prezent – zerwane łańcuchy dostaw, będące pokłosiem pandemii, sprawią, że Święty Mikołaj będzie musiał kupować akurat to, co jest na półkach, a nie to, co chcemy.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Żabka zapowiada wzrost sprzedaży i zysku
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Handel
Sieci handlowe dalej na wojnie. Biedronka prowadzi na punkty
Handel
Donald Trump uderza w Wenezuelę cłami wtórnymi
Handel
Biały Dom wycofa się z niektórych ceł? Donald Trump zapowiedział ich wprowadzenie na 2 kwietnia
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Handel
Cła już biją w amerykańskie firmy. Nike prognozuje gwałtowny spadek sprzedaży
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście