Reklama
Rozwiń

Kibice nie zawiedli w sklepach RTV

Po miesiącach spadków sprzedaż telewizorów zaczęła rosnąć. Nieznacznie, ale to jedna z kluczowych kategorii rynku, więc każdy pozytywny wynik wpływa mocno na branżę.

Aktualizacja: 19.07.2018 13:30 Publikacja: 18.07.2018 21:10

Kibice nie zawiedli w sklepach RTV

Foto: Adobe Stock

– W okresie okołomundialowym obserwowaliśmy zwiększony popyt w segmencie telewizorów. Rynek urósł o ok. 50 proc. wartościowo, licząc rok do roku. Entuzjazm konsumentów co prawda nieco opadł po tym, jak z rozgrywek odpadła reprezentacja Polski, ale i tak poziom sprzedaży był zdecydowanie wyższy niż w analogicznym okresie 2017 r. – mówi Michał Mystkowski, rzecznik Media Expert. – Najlepiej sprzedawały się telewizory o przekątnej ekranu 55 cali. Wzrosty zanotowaliśmy również w sprzedaży większych: telewizory 65-calowe i 75-calowe wspólnie z 55-calowymi wartościowo stanowią już ponad połowę rynku – dodaje.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Handel
Trump grozi Kanadzie 35-procentowym cłem
Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama