Reklama

Kibice nie zawiedli w sklepach RTV

Po miesiącach spadków sprzedaż telewizorów zaczęła rosnąć. Nieznacznie, ale to jedna z kluczowych kategorii rynku, więc każdy pozytywny wynik wpływa mocno na branżę.

Aktualizacja: 19.07.2018 13:30 Publikacja: 18.07.2018 21:10

Kibice nie zawiedli w sklepach RTV

Foto: Adobe Stock

– W okresie okołomundialowym obserwowaliśmy zwiększony popyt w segmencie telewizorów. Rynek urósł o ok. 50 proc. wartościowo, licząc rok do roku. Entuzjazm konsumentów co prawda nieco opadł po tym, jak z rozgrywek odpadła reprezentacja Polski, ale i tak poziom sprzedaży był zdecydowanie wyższy niż w analogicznym okresie 2017 r. – mówi Michał Mystkowski, rzecznik Media Expert. – Najlepiej sprzedawały się telewizory o przekątnej ekranu 55 cali. Wzrosty zanotowaliśmy również w sprzedaży większych: telewizory 65-calowe i 75-calowe wspólnie z 55-calowymi wartościowo stanowią już ponad połowę rynku – dodaje.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama