Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.10.2018 20:42 Publikacja: 01.10.2018 21:00
Foto: pexels.com
Polacy z entuzjazmem podchodzą do e-zakupów, ale nie we wszystkich kategoriach produktów przyjmują się one równie dobrze. Dość opornie idą zakupy żywności online: przynajmniej raz zrobiło to tylko 22 proc. Polaków, podczas gdy ubrania kupowało tak już 73 proc. Jedną z barier jest brak zaufania do osób przygotowujących wysyłkę takich produktów, jak owoce, warzywa, wędliny czy pieczywo. Barierę tę chce przełamać notowany na GPW Eurocash.
Sekretarz skarbu Scott Bessent powiedział Fox Business, że jego zdaniem negocjacje handlowe z kilkunastoma kraja...
Przedłużenie sankcji UE wobec Rosji skutkuje coraz większymi trudnościami dla rosyjskich importerów. Nawet „zapr...
Howard Lutnick, sekretarz skarbu USA, ujawnił, że Stanom Zjednoczonym udało się doprowadzić do sfinalizowania i...
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas