Aktualizacja: 18.02.2015 07:28 Publikacja: 17.02.2015 21:00
W większości państw największa grupa konsumentów (w Polsce ok 50 proc.) kupuje mniej niż wcześniej.
Foto: Bloomberg
Koniec wysokiego wzrostu sprzedaży to problem sieci sklepów nie tylko w Polsce. Również we Francji czy Wielkiej Brytanii firmy muszą modernizować placówki, a nawet je zamykać. Nic dziwnego, jeżeli w zdecydowanej większości państw konsumenci przyznają, że wydają na konsumpcję coraz mniej.
Z badania Observatoire Cetelem wynika, że średnio 52 proc. ankietowanych w ciągu ostatniego roku zmniejszyło wydatki, a do ich zwiększenia przyznaje się mniej niż co piąty. Pozostali uznają, że ich budżety pozostały na niezmienionym poziomie.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas