Niemiecki biznes nie taki łatwy

Obuwnicze CCC i odzieżowe LPP wciąż czekają na zyski na największym rynku w Europie.

Publikacja: 07.03.2016 21:00

Foto: materiały prasowe

W 2015 r. CCC w Niemczech i Austrii miało około 45 mln zł straty operacyjnej, z czego większość stanowiła strata na rynku niemieckim – ocenia Piotr Bogusz, analityk DM mBanku. W tym roku straty mogą być podobne.

Pięć lat do zarobku?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Polacy wydają coraz mniej na dzieci, za to więcej na zwierzęta
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Handel
Niemieccy giganci handlowi planują fuzję po 60 latach podziału
Handel
Haribo ostrzega i wycofuje żelki „Happy Cola”. Konopie w słodyczach
Handel
Szwajcaria też traci na cłach Donalda Trumpa
Materiał Promocyjny
Edycja marzeń, czyli realme inspirowany Formułą 1
Handel
Polacy liderami wzrostu wydatków internetowych. Mistrzowie okazji
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont