Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.09.2016 19:08 Publikacja: 30.09.2016 19:08
Foto: Flickr
Dane pokazują, że aż 62 proc. organizuje zakupy na zapas raz na siedem dni. Co ciekawe, zaledwie 4 proc. respondentów przyznaje się do codziennego kupowania potrzebnych produktów w internecie. - Wartość rynku e-commerce dynamicznie rośnie, ale większość konsumentów wciąż nie traktuje kanału on-line jako miejsca realizacji regularnych zakupów - twierdzi Rafał Nawłoka, prezes firmy kurierskiej DPD Polska.
Według raportu „E-commerce w Polsce 2016", niemal połowa internautów zadeklarowała korzystanie z usług online, a 23 proc. przynajmniej raz zaopatrzyła się w produkty codziennego użytku drogą elektroniczną. To pokazuje, że polski rynek e-handlu wciąż znajduje się na wczesnym etapie rozwoju, a konsumenci dopiero przekonują się do atutów tej formy sprzedaży. - Powyższe analizy nie są zaskakujące, zważywszy, że udział e-commerce w handlu wynosi dziś około 6 proc. Kanał internetowy, choć coraz bardziej popularny, wciąż pozostaje alternatywą dla zakupów tradycyjnych – podkreśla Rafał Nawłoka.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas