Aktualizacja: 30.09.2016 19:08 Publikacja: 30.09.2016 19:08
Foto: Flickr
Dane pokazują, że aż 62 proc. organizuje zakupy na zapas raz na siedem dni. Co ciekawe, zaledwie 4 proc. respondentów przyznaje się do codziennego kupowania potrzebnych produktów w internecie. - Wartość rynku e-commerce dynamicznie rośnie, ale większość konsumentów wciąż nie traktuje kanału on-line jako miejsca realizacji regularnych zakupów - twierdzi Rafał Nawłoka, prezes firmy kurierskiej DPD Polska.
Według raportu „E-commerce w Polsce 2016", niemal połowa internautów zadeklarowała korzystanie z usług online, a 23 proc. przynajmniej raz zaopatrzyła się w produkty codziennego użytku drogą elektroniczną. To pokazuje, że polski rynek e-handlu wciąż znajduje się na wczesnym etapie rozwoju, a konsumenci dopiero przekonują się do atutów tej formy sprzedaży. - Powyższe analizy nie są zaskakujące, zważywszy, że udział e-commerce w handlu wynosi dziś około 6 proc. Kanał internetowy, choć coraz bardziej popularny, wciąż pozostaje alternatywą dla zakupów tradycyjnych – podkreśla Rafał Nawłoka.
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas