Aktualizacja: 06.06.2017 20:48 Publikacja: 06.06.2017 20:48
Foto: 123RF
Sprzęt elektroniczny to ciągle jedna z głównych kategorii kupowanych w e-sklepach
Foto: Rzeczpospolita
Choć elektronika była latami przykładem błyskawicznego wzrostu udziału handlu internetowego, to trend ten nie jest traktowany jako zagrożenie dla sprzedaży w tradycyjnych salonach. Od wielu lat sieci intensywnie rozwijają się w i tu, i tu, co więcej, kluczem w skutecznym dotarciu do klientów jest obecność w obydwu kanałach.
Według badania IMAS dla Divante kategorie, w których internet ma największy wpływ na proces zakupowy, to rezerwacje hotelowe, bilety lotnicze i kolejowe, wyjazdy urlopowe oraz programy i gry komputerowe. Z kolei w modelu wyszukiwania w internecie, a kupowania w sklepie stacjonarnym najczęściej nabywany jest właśnie sprzęt RTV, bilety do kina i inne wydarzenia, meble i akcesoria wyposażenia wnętrz.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas