Polskiego wyborcy nie da się kupić?

Polacy niezależnie od poziomu dochodów częściej opowiadają się za ograniczeniem wydatków publicznych i podatków, niż za ich zwiększeniem.

Aktualizacja: 10.09.2019 16:41 Publikacja: 10.09.2019 16:31

Polskiego wyborcy nie da się kupić?

Foto: Adobe Stock

To jeden z najbardziej intrygujących wniosków z badań, które Polski Instytut Ekonomiczny przeprowadził na potrzeby opublikowanego we wtorek raportu „Klasa średnia w Polsce".

Czytaj także: Kampania wyborcza. Groźna inflacja obietnic

Pozostało 95% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Gospodarka
Biznes dość krytycznie ocenia rok rządu Donalda Tuska
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Gospodarka
Firmy patrzą z nadzieją w przyszłość, ale uważają rok za stracony
Gospodarka
Ekonomiści o prognozach i wyzwaniach dla polskiej gospodarki. „Czasu już nie ma”
Gospodarka
Wiceminister Maciej Gdula: Polska nauka musi się wyspecjalizować
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Gospodarka
Nacjonalizacja po rosyjsku: oskarżyć, posadzić, zagrabić