Oszałamiający sukces Starbucks w Chinach. Sprzedaż wystrzeliła

Starbucks odradza się w Chinach po gwałtownym spadku sprzedaży z powodu ograniczeń covidowych w zeszłym roku. W ciągu trzech miesięcy kończących się 2 lipca sprzedaż w chińskich lokalach otwartych przez co najmniej 13 miesięcy wzrosła o 46 procent rok do roku -poinformował amerykański koncern.

Publikacja: 02.08.2023 22:19

Starbucks  w Pekinie

Starbucks w Pekinie

Foto: Bloomberg

Chiny są kluczowym rynkiem napędzającym wzrost sprzedaży sieci Starbucks. Ale działalność firmy w Chinach – drugiej co do wielkości gospodarce świata – była utrudniona przez surowe ograniczenia związane z pandemią Covid-19. Zeszłej wiosny sprzedaż Starbucksa w Chinach mocno wzrosła. „Jestem zachwycony naszymi wynikami w tym kwartale” – powiedział dyrektor generalny Starbucks, Laxman Narasimhan, podczas rozmowy z analitykami omawiając wyniki finansowe. W tym kwartale przychody w Chinach wzrosły o 51 procent rok do roku.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Gastronomia
KFC już nie z Kentucky. Wielkie przenosiny giganta
Gastronomia
Pizzerie tracą klientów. Efekt Żabki czy boom na kebab?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Gastronomia
Zła wiadomość dla Włochów i dla turystów. Mocno drożeje największy włoski przysmak
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne