Reklama
Rozwiń
Reklama

Subway otworzy tysiące nowych lokali w Chinach

Amerykańska sieć Subway zamierza otworzyć 4 tysiące nowych lokali z kanapkami w Chinach, zwiększając swoją obecność w tym kraju ponad siedmiokrotnie.

Publikacja: 07.06.2023 18:59

Kanapka z sieci Subway

Kanapka z sieci Subway

Foto: Bloomberg

Największa na świecie sieć sklepów z kanapkami ogłosiła, że w ciągu najbliższych 20 lat otworzy prawie 4000 nowych sklepów w Chinach kontynentalnych. CNN informuje, że to „jest największa umowa masterfranczyzowa w historii Subway i jedna z największych w całej branży restauracji fast-food”.

Ekspansja na tak dużą skalę będzie możliwa dzięki umowie, którą Subway zawarł z chińską firmą Shanghai Fu-Rui-Shi Corporate Development (FRS). Nowy dyrektor generalny zostanie wyznaczony do nadzorowania chińskiego biznesu. FRS, który jest finansowany przez konsorcjum prywatnych inwestorów, przejmie wyłączne prawa do kontroli nad wszystkimi lokalizacjami marki Subway w Chinach kontynentalnych.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gastronomia
Starbucks w USA traci klientów. Sprzedaż rośnie na świecie mimo drogiej kawy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Reklama
Reklama