Reklama
Rozwiń
Reklama

„Wesoło i Smacznie” – tak może teraz nazywać się McDonald’s w Rosji

Przed sprzedażą swojego przedsięwzięcia w Rosji koncern zarejestrował możliwe nazwy dla swojego następcy.

Publikacja: 30.05.2022 11:56

„Wesoło i Smacznie” – tak może teraz nazywać się McDonald’s w Rosji

Foto: Bloomberg

Nim doszło do agresji Rosji na Ukrainę, McDonald’s miał w Federacji Rosyjskiej około 850 lokali. Wojna doprowadziła najpierw do zawieszenia działalności koncernu na terytorium agresora, a w końcu do decyzji o całkowitym wycofaniu się. McDonald’s sprzedaje swoje lokale jednemu ze swoich franczyzobiorców Aleksandrowi Goworowi, który prowadził 25 barów sieci. Pozostali franczyzobiorcy będą mieli możliwość współpracy z nową marką, którą najwyraźniej McDonald’s pomagał wybrać.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gastronomia
Starbucks w USA traci klientów. Sprzedaż rośnie na świecie mimo drogiej kawy
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama