Reklama
Rozwiń
Reklama

Świat musi odrodzić się po dżumie

EnergaCAMERIMAGE liczy na pocovidowy renesans kina artystycznego, ale „Tragedia Makbeta” tego nie zapowiada.

Publikacja: 14.11.2021 21:00

Denzel Washington i Frances McDormand w „Tragedii Makbeta”

Denzel Washington i Frances McDormand w „Tragedii Makbeta”

Foto: EnergaCamerimage

Gdy w sobotni wieczór w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu odbywała się ceremonia otwarcia 29. edycji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych EnergaCAMERIMAGE, na sali łatwo dała się odczuć atmosfera radości z powrotu do normalnych, nie zaś opatrywanych przymiotnikami „onlinowa” lub „hybrydowa”, wydarzeń festiwalowych.

Inauguracyjny wieczór festiwalowy był także w pewnym sensie kontynuacją ubiegłorocznej ceremonii zamknięcia, odbywającej się w wersji online. Po roku już na żywo, na scenie uhonorowano część laureatów poprzedniej edycji, kiedy to nagrody wręczano jedynie przed ekranami laptopów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Film
„The Beatles Anthology": jak Beatlesi grali i nagrywali z nieżyjącym Lennonem
Film
Reżyser „Ministrantów”: Wielu księży chciało pomóc, zakaz przychodził „z góry”
Film
Russell Crowe w wybitnej roli w „Norymberdze” jako Goering na EnergaCAMERIMAGE
Film
„Wartość sentymentalna” ma najwięcej nominacji do Europejskich Nagród Filmowych
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Film
EnergaCamerimage 2025: Świetne kino w Toruniu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama