Możemy skutecznie podbijać zagraniczne rynki

Krajowe firmy muszą dostosować strategię ekspansji zagranicznej do konkretnych rynków, na których chcą rozwinąć skrzydła. W wielu branżach kluczowa może okazać się przy tym pomoc instytucji państwowych i firm doradczych.

Aktualizacja: 15.05.2018 22:46 Publikacja: 15.05.2018 21:00

O skutecznym wchodzeniu na nowe rynki dyskutowali uczestnicy panelu „Ekspansja zagraniczna firm”

O skutecznym wchodzeniu na nowe rynki dyskutowali uczestnicy panelu „Ekspansja zagraniczna firm”

Foto: Fotorzepa/Tomasz Jodłowski

Każdy kraj ma swoją specyfikę, którą trzeba dokładnie poznać, zanim wejdzie się tam z własnym biznesem. Różnic jest mnóstwo – od prawnych po kulturowe. Dlatego tylko dobre rozeznanie rynku i dopasowanie do niego strategii rozwoju pozwoli na osiągnięcie tam sukcesu – przekonywali uczestnicy debaty „Ekspansja zagraniczna firm" podczas EKG w Katowicach.

Różne strategie

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Europejski Kongres Gospodarczy
Ultre 4 Cargo. Oto nowy, polski samochód elektryczny
Europejski Kongres Gospodarczy
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne
Europejski Kongres Gospodarczy
Inwestorzy zagraniczni pod presją
Europejski Kongres Gospodarczy
Jako globalny bank pozwalamy rozpoznać lokalne potrzeby
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Europejski Kongres Gospodarczy
Inwestycje wodorowe to nie sprint, a maraton
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne