PAIH z nową strategią i nowym biurem regionalnym w Bydgoszczy

Strategię PAIH na lata 2025-2029 oparto na czterech filarach. Są to: zwiększenie eksportu, utrzymanie poziomu inwestycji, promocja wizerunku Polski i poprawa efektywności biznesowej. W Bydgoszczy otwarto placówkę Agencji, drugą w Kujawsko-Pomorskim.

Publikacja: 18.05.2025 00:00

Pawilon Polski na Światowej Wystawie Expo 2025 w Osace. PAIH stawia w swej strategii na obecność na

Pawilon Polski na Światowej Wystawie Expo 2025 w Osace. PAIH stawia w swej strategii na obecność na światowych wystawach Expo.

Foto: PAIH

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) przedstawiła nową strategię, która ma być fundamentem jej aktywności do 2029 r. Jako priorytetowe działania wskazano zwiększenie potencjału eksportowego Polski oraz utrzymanie pozycji naszego kraju jako atrakcyjnego miejsca do lokowania inwestycji. Wśród celów Agencji znalazła się też promocja gospodarcza Polski.

- Z dumą patrzymy na nasze osiągnięcia, ale jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że dalszy rozwój wymaga od nas jeszcze większej odwagi i innowacyjności. Nasze cele są ambitne, ale wierzymy, że uda się je osiągnąć  – mówi Andrzej Dycha, prezes PAIH.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Eksport
Azja Centralna oferuje ułatwienia wizowe dla biznesu
Eksport
Ekspansja zagraniczna kluczem do dalszego rozwoju Polski
Eksport
Azjatycki boom turystyczny szansą dla polskich firm
Eksport
Jak dobrze zaplanować wizytę biznesową w Chinach?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Eksport
Polsko–Japońskie Forum Eksportowe 2025 szansą na mocniejsze więzy gospodarcze