Reklama
Rozwiń
Reklama

PAIH z nową strategią i nowym biurem regionalnym w Bydgoszczy

Strategię PAIH na lata 2025-2029 oparto na czterech filarach. Są to: zwiększenie eksportu, utrzymanie poziomu inwestycji, promocja wizerunku Polski i poprawa efektywności biznesowej. W Bydgoszczy otwarto placówkę Agencji, drugą w Kujawsko-Pomorskim.

Publikacja: 18.05.2025 00:00

Pawilon Polski na Światowej Wystawie Expo 2025 w Osace. PAIH stawia w swej strategii na obecność na

Pawilon Polski na Światowej Wystawie Expo 2025 w Osace. PAIH stawia w swej strategii na obecność na światowych wystawach Expo.

Foto: PAIH

Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) przedstawiła nową strategię, która ma być fundamentem jej aktywności do 2029 r. Jako priorytetowe działania wskazano zwiększenie potencjału eksportowego Polski oraz utrzymanie pozycji naszego kraju jako atrakcyjnego miejsca do lokowania inwestycji. Wśród celów Agencji znalazła się też promocja gospodarcza Polski.

- Z dumą patrzymy na nasze osiągnięcia, ale jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że dalszy rozwój wymaga od nas jeszcze większej odwagi i innowacyjności. Nasze cele są ambitne, ale wierzymy, że uda się je osiągnąć  – mówi Andrzej Dycha, prezes PAIH.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Eksport
Afryka to kontynent przyszłości i perspektywiczny kierunek dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Eksport
Polska na Expo w Japonii pokazała się z dobrej strony
Eksport
Polskie firmy technologiczne coraz odważniej patrzą na Dubaj
Eksport
Co dobrego dla polskich MŚP w Irlandii w przyszłorocznym budżecie tego kraju?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Eksport
Dubaj chce rozwijać współpracę z Polską
Reklama
Reklama