Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 03:21 Publikacja: 18.05.2025 00:00
Pawilon Polski na Światowej Wystawie Expo 2025 w Osace. PAIH stawia w swej strategii na obecność na światowych wystawach Expo.
Foto: PAIH
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) przedstawiła nową strategię, która ma być fundamentem jej aktywności do 2029 r. Jako priorytetowe działania wskazano zwiększenie potencjału eksportowego Polski oraz utrzymanie pozycji naszego kraju jako atrakcyjnego miejsca do lokowania inwestycji. Wśród celów Agencji znalazła się też promocja gospodarcza Polski.
- Z dumą patrzymy na nasze osiągnięcia, ale jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że dalszy rozwój wymaga od nas jeszcze większej odwagi i innowacyjności. Nasze cele są ambitne, ale wierzymy, że uda się je osiągnąć – mówi Andrzej Dycha, prezes PAIH.
Region coraz odważniej otwiera się na współpracę gospodarczą z państwami UE. Do prowadzących już od dłuższego cz...
Przedsiębiorcy skupieni w Radzie Polskich Przedsiębiorców Globalnych postulują stworzenie dogodnych warunków do...
Tajlandia i Wietnam walczą o turystów zagranicznych. Dla polskich firm, od producentów porcelany, przez meble ho...
Chińskie realia różnią się od europejskich, choćby systemy płatności są inne niż w Europie, co sprawia, że nawet...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W wydarzeniu towarzyszącemu obecności Polski na Wystawie Światowej Expo 2025 w Osace wzięło udział ponad trzyst...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas