Sphinx Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia i Fabryka Pizzy planuje zwiększenie liczby restauracji i rozwój usług delivery.
Rynek dań gotowych rośnie dzięki dobrej sytuacji gospodarczej. Klienci płacą za oszczędność czasu, a prognozy wskazują na nawet 5 proc. wzrostu rocznie.
Grupa Azoty Puławy otrzymała akredytację PepsiCo. Oznacza to, że będzie mogła dostarczać dwutlenek węgla na potrzeby produkcji popularnego napoju, nie tylk...
Amerykańska Pizza Hut i hiszpańska Telepizza zawarły strategiczny sojusz, który umacnia pozycje lidera na świecie sieci z USA i zwiększa niemal dwukrotnie...
Rząd Wenezueli zdecydował o przejęciu fabryki zamkniętej właśnie przez koncern Kellogg. Koncern protestuje i ostrzega przed konsekwencjami sprzedaży produk...
Autostrady i obwodnice szerokim łukiem omijające miasta spowodowały, że głodni zmotoryzowani zostali skazani na fast food, który zjedzą podczas tankowania...
Komisja Europejska naciska na Chiny, by otworzyły rynek wołowiny. To ogromna szansa dla naszych firm, które nie mogą liczyć na silne wsparcie polskiego rządu.
Cena wanilii znacznie wzrosła w ciągu ostatnich dwóch lat, co powoduje spore kłopoty producentów lodów - donosi BBC. Przy cenie około 600 dol. za kilogram...
Smak gruzińskiego wina pasuje Polakom, gdyż nie piją typowo wytrawnych win, tylko takie z nutą słodyczy – mówi Vano Makhniashvili, szef Marani w Polsce, go...
Jedynym polskim produktem globalnym jest wódka. Kolebką tego alkoholu jest Polska, a nie Rosja – mówi szef Stowarzyszenia Polska Wódka i wiceprezes spółki...