Nowa Coca-Cola na święta. Takiego smaku jeszcze nie było

W tym roku Coca-Cola postanowiła zaskoczyć konsumentów nowym smakiem świątecznym. Na polskim rynku zadebiutowała Coca-Cola o smaku cynamonowym.

Aktualizacja: 23.11.2018 08:27 Publikacja: 23.11.2018 08:12

Nowa Coca-Cola na święta. Takiego smaku jeszcze nie było

Foto: materiały prasowe

Świąteczna Coca-Cola będzie dostępna w wariancie zero cukru w pojemnościach 0,5l i 1l.

Coca-Cola Zero Cinnamon jest jedynie edycją limitowaną, dostępną jedynie do końca roku.

Amerykański koncern co roku przygotowuje na święta specjalne edycje CocaiColi, np. unikatowe etykiety ze spektakularną kokardą oraz etykiety świecące w ciemności.W tym roku firma zdecydowała się jednak na nowy, mocno kojarzący się ze świątecznymi potrawami smak.

Limitowana edycja jest też elementem kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj".

Coca-Cola o smaku cynamonowym najpierw trafiła na rynek brytyjski. Na początku października można ją już było kupić w sklepach na Wyspach. Okazało się, że konsumenci zaakceptowali nowy smak Coli i koncern zdecydował się wejść z  niż także na inne europejskie rynki, w tym i polski.

To nie pierwsze próby z nowym smakiem. Także w tym roku Coca-Cola wprowadziła do sprzedaży w Wielkiej Brytanii Colę Zero o smaku brzoskwiniowym.

Cynamonowy smak Coca-Coli to kolejna wariacja smakowa po smaku limonki, wiśni oraz wanilii.

Świąteczna Coca-Cola będzie dostępna w wariancie zero cukru w pojemnościach 0,5l i 1l.

Coca-Cola Zero Cinnamon jest jedynie edycją limitowaną, dostępną jedynie do końca roku.

Pozostało 83% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
2 mln butelek wody Perrier zniszczone. Wstydliwy problem Nestlé
Przemysł spożywczy
Grona goryczy w Penedes. Susza pozbawia ludzi pracy
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił