Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.10.2018 10:38 Publikacja: 26.10.2018 10:38
Foto: Rzeczpospolita
Jego zdaniem rok 2018 rozpoczął się dla producentów słodyczy bardzo dobrze. - W I kwartale aż do Wielkanocy notowaliśmy na rynku słodyczy duże wzrosty, jednak zaraz potem dały znać o sobie dwa negatywne czynniki. Po pierwsze producenci czekolady zostali dotknięci efektem rekordowych temperatur trwających w Polsce od kwietnia. Po drugie, wszedł w życie zakazu handlu w niedziele, który negatywnie odbił się na sprzedaży, zwłaszcza tzw. produktów impulsowych – mówił Maciej Herman. - W efekcie tempo wzrostu rynku słodyczy spadło w tym roku do 1-2 proc., podczas gdy w ubiegłym wynosiło 7-8 proc. – dodał.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas