Kakaowe zdrowsze od wody? Firma zmienia hasło reklamowe

Niemiecka firma Landliebe wymyśliła chwytliwy slogan promocyjny dla swojego mleka o smaku kakao. Jednak według organizacji konsumenckiej Foodwatch wprowadza ono w błąd i na dodatek jest ono nieprawdziwe.

Aktualizacja: 26.11.2018 14:13 Publikacja: 26.11.2018 14:01

Kakaowe zdrowsze od wody? Firma zmienia hasło reklamowe

Foto: Adobe Stock

ula

Landliebe - marka należąca do koncernu FrieslandCampina - przekonywał swoich klientów, że "kakao podnosi inteligencję", "kakao do śniadania powoduje mniejszą próchnicę niż mleko". Firma wymyśliła też chwytliwe hasło: "Kakao podnosi sprawność psychiczną" (Kakao macht geistig fit).

Jednak według Foodwatch to wszystko nie jest prawdą. Na dodatek takie stwierdzenia znalazły się w broszurach rozdawanych rodzicom w szkołach w Berlinie i kraju związkowym Brandenburgia oraz Północna Nadrenia-Westfalia. Landliebe jest największym dostawcą mleka do szkół w tych landach.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni
Przemysł spożywczy
Młodzi Polacy nie wylewają za kołnierz
Przemysł spożywczy
Unilever daje długie gwarancje zatrudnienia załodze. To ewenement
Przemysł spożywczy
Starbucks zakazuje pisania imion kandydatów na prezydenta na kubkach. „Zbyt polityczne”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Przemysł spożywczy
Węgry nagle zniosły embargo na mięso z Polski i innych krajów. Sukces negocjacji